Beschrijving
Hosted VoIP geeft u een kostenbesparing ten opzicht van een VoIP telefooncentrale op locatie. U bespaart op dure infrastructuur omdat het allemaal beheerd wordt in de cloud. Dat de telefooncentrale niet fysiek bij u op locatie staat, daar merkt u in de praktijk helemaal niets van! Uw investeringsbedrag blijft op die manier laag en u heeft toch de beschikking over een volwaardige en zeer geavanceerde spraakdienst. Dat is het voordeel van werken in de cloud.
Mogelijkheden een Hosted VoIP gebruiker:
- CRM koppelingen en Click to Dial
- Vast mobiele koppeling
- Antwoordapparaat
- Koppeling met Outlook
- Beschikbaarheid via Smartphone
- Het Nieuwe Werken
- Overal bereikbaar
- Voicemail naar e-mail
- Fax-to-email
- Uitgebreide Callcenter functionaliteiten
- 085 of 088 nummer
- Wachtmuziek
- Openingstijden
- Welkomsttekst
- Call center agents
- DND (niet storen)
- Overnemen telefoon in groep
- Telefonisch vergaderen
- Busy Lamp Field
- Persoonlijk doorkiesnummer
- Gespreksroutering
- Nummerherkenning
- Belgroepen
- Keuzemenu
- Wachtrij systeem
- Mee te zenden nummer bij doorschakelen
- Call center supervisor
- Uitgebreide call center rapportages (uit- en ingaand)
- Conference oplossing
- Call recording
- Disaster Recovery
- Autoprovisioning
- Hotdesking
- Fallback
Let op! De optie onbeperkt bellen is alleen mogelijk op het gehele account. Bij losse hosted voip gebruikers zal de optie onbeperkt bellen worden toegevoegd.