zakelijke cloud telefonie

Alles over zakelijke telefonie in de cloud

Het is een veelgebruikte term; zakelijke cloud telefonie, maar wat betekend het eigenlijk? Wanneer u in de cloud gaat werken, betekend het dat u verschillende diensten via het internet laat lopen. Dit kunnen diensten zijn als opslag, softwaretoepassingen of telefonie in de cloud. Dit laatste wordt ook wel eens beschreven met de term VoIP of hosted-VoIP en het kan uw zakelijke telefonie op veel verschillende manieren verbeteren zodat u altijd flexibel en efficiënt werkt

Hoe werkt zakelijke cloud telefonie

Omdat het allemaal in de cloud gebeurd heeft u ook geen eigen telefooncentrale nodig. Deze staat namelijk op verschillende servers bij WeCloudit in beheer en richt WeCloudit helemaal voor u in geheel naar uw wensen. Wij gebruiken verschillende servers zodat wanneer één server uitvalt, de betrouwbaarheid toch nog behouden blijft. Wanneer u zelf een telefooncentrale op locatie zou hebben en deze zou uitvallen, dan bent u op dat moment onbereikbaar. VoIP ondervangt dit probleem.

Wat zijn de voordelen van zakelijke cloud telefonie

Het is flexibel en efficiënt zodat u nooit te veel betaald en altijd bereikbaar bent. Het is uitbreidbaar met mogelijkheden waarvan u nooit had gedacht dat mogelijk was. Neem nou als voorbeeld dat de klantengegevens al kunnen worden geopend voordat u de telefoon oppakt of dat uw zakelijke telefoonnummer ook overgaat op uw mobiel. Dit en nog veel meer is mogelijk met zakelijke cloud telefonie van WeCloudit.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van zakelijke cloud telefonie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u alles vertellen over de mogelijkheden en luisteren naar uw wensen. Onze medewerkers zijn vriendelijk en denken graag met u mee! En wist u al dat uw zakelijke cloud telefonie zo geregeld kan worden? Afhankelijk van uw wensen natuurlijk, maar om u helemaal te installeren is over het algemeen 2 werkdagen nodig.